Sov morgon

Efter att Novis somnat igår åkte jag till bosvedjan för att sova där. Blir så trångt annars nu med magen...3(4) pers i en 120 säng där inte så lätt:) 
Men oj vad jag har sove inatt, vaknade inte en enda gång, har inte ens vare upp å kissat! (Vilket jag brukar gö minst 2 gånger varje natt) Vaknade först 9.45 såååå skönt å välbehövligt. Nu sitter jag här å äter frukost i lugn och ro framför teven. Tänker på syster som flytta idag👍 ny, större lägenhet i Göteborg. Va nog egentligen min tur att hjälpa till men lite svårt för just den sortens övningar just nu:) syster man får välja när man ska flytta!!!😀 Lycka till idag😍
Postat av: Ida

Haha, näe jag har inte planerat mina flyttar bra jag. Men det gick så bra ändå syster.

2015-05-03 @ 11:40:48
URL: http://impam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0