Lugnet

Isaac vaknar oftast nångång mellan 06.30 och 07.30. Vi går upp gör mat till han och kaffe till mamman. Han grejsar lite å sen somnar han om efter en stund. Den stunden (som är nu) är så skön, Novis sover, Isaac sover å jag sitter med en kopp kaffe å tittar på One tre hill. Solen är påväg upp å dagen kickar snart igång. Njurar av lugnet å en stund för mej själv. Har insett att försöka somna om gör mej bara irriterad för Nova vaknar oftast precis när jag själv håller på att somna om å då blir jag bara ännu tröttare. Så jag har tänkt om och istället njutar jag en stund för mej själv till ljudet av små sovandes andetag💕
En bild som vare med förr men det är så fin på mina Älsakde❤️💙

Ibland slås jag av hur otroligt lyckligt jag är trotts allt (även om det är jobbigt på andra sätt) att få ha två så fina barn som er gör mej hel. Att ha två små barn som jag älskar över allt annat. Ni är det finaste jag har❤️💙

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0