Rastlös

Gudars va detta är jobbigt, så jävla jobbigt. Båda mina barn sover hos PappaA inatt, jag va verkligen inte med på dessa noter kan jag lova!!! Okej, jag är helt slut och känner mej otillräcklig många stunder med det betyder inte alla jag inte vill va med mina barn. Det betyder kanske att jag behöver hjälp vissa stunder inte vara ifrån dem. Inget, inget känns bättre av det. Kanske det är en vanesak... Men jag vill inte vänja mej att vara utan dem💕

Tårarna rinner för jag saknar dom så. Tårarna rinner för att jag vill ha dom nära inte långt bort. 

Försöker fortfarande förstå och begripa men det gör jag inte, det gör bara ont! 






Postat av: Sara

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2015-11-21 @ 13:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0