Utedag

Planen va att gå till Ankeborg för att mata andarna men vi kom aldrig så långt. Stannade vid bäcken vid fagerdalsparken å lekte i 3(!) timmar istället.


Hur mysig dag som helst och den slutade inte här. Efter att vi komme hem kom prinsLucas och Malin på fika och surr. Tack för idag, vi ses snart igen💕

Lite halv (hela) kaos här på Fredsgatan ikväll. En övertrött Isaac, en väldigt hungrig mamma å den dotter som av misstag råkade spilla ut en stort glas mjölk över vardagsrumsbordet. Typisk obra kombo. Novis fick underhålla en skrikandes Isaac medan jag torkade mjölk. Fick Isaac att somna å jag fick tillslut i mej middan... Nu sover även Novis å lugnet har lagt sej. 

Är tufft, väldigt tufft å va själv hela dagar med båda barnen. Missförstå mej rätt, hatar att vara ifrån dem å vill aldig vara det heller. Så det blir inte bättre om nån av dem (oftast Nova) åker iväg till PappaA. Det är inte meningen att man ska behöva vara själv när man har två små barn. Meningen är att man ska dela på ansvaret under samma tak. Försöker verkligen att vara stark och få ihop en fungerande vardag men den är inte lätt, inte nånstans. Kännes mej så otillräcklig, å tyvärr är det Nova som hela tiden får vänta (om inte Isaac sover). Älskade barn hade jag kunnat gö på nått annat sätt hade jag gjort det💕

Älskar er till månen och tillbaka



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0