Vilken kväll

Med pompa å ståt vill jag lova att vi firade vår älskade pappa igår. Känns i huve idag kan jag säga. Att vara bakis med två barn är ingen höjdare att man sen sover 4 timmar gör ju det inte bättre. Trodde aldrig denna dag skulle ta slut. Men nu sover båda å jag ska försöka hålla mej vaken genom solsidan😀

Åter till gårdagen. Å vilken fantastiska kväll. Glad gäster, glad pappa å en fantastisk stämning. Många minnen, några tårar och massor av skratt. 


Ska jag sammanfatta kvällen med ett ord blir det kärlek❤️

Postat av: Malin

Härligt att det blev en lyckad kväll 😃 då är det värt att vara lite bakis 😉 skönt att småtrollen somnade tidigt då ☺️💕

2015-11-01 @ 20:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0