60-år

Idag firar vi världens bästa pappa och morfar. Få förunnat att ha en pappa som du, en pappa i världsklass. Som alltid finns där vad som än händer. Som alltid ställer upp om i stort och i smått. Som aldrig tvivlar på det omöjliga. 

Vår Älsakde pappa och morfar, i 31 år har du vare min pappa i alla väder. I fyra år har du berikat vara liv som morfar. Vad skulle jag gjort utan dej, vem skulle jag ha vare utan dej som min pappa. I många fall är vi stöpt i samma form. Är stolt å glad över att fått en trygg och kärleksfull uppväxt. Om jag kan ge mina barn det du har givet oss kommer jag att känna en otrolig tacksamhet. Tacksam för att du uppfostrat mej till att lite på mej själv och att jag är bra precis som jag är. Att i motgångar finna styrka och komma ut på andra sidan starkare och med ryggsäcken fyllde med nya erfarenheter och nya möjligheter.

Don't worry, be happy. Det kommer en dag imorrn oxå.

Idag firar vi världens, genom tiderna yngsta 60-åring💕
🎉Grattis pappa på din dag🎉

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0