Inte lätt

Nova har det inte så lätt just nu, tufft på många olika sätt. Flytt från Sthlm, bo lite överallt (jobbigt tycker jag med) Att bli storasyster är inte alltid så kul, en liten som tar mamma å pappas tid. Åså att jag å PappaA flyttar till varsit nu på måndag. 

Denna vecka har PappaA vare i Sthlm på utbildning å det har verkligen vare jobbigt. Novis har vare arg, ledsen, sjövild ja helt uppochner. Nu vaknade hon precis jätteledsen. Mamma jag saknar min älskade pappa. Svårt att först tidsperspektivet en vecka när man är fyra år. När pappa kommer hem ska jag va hos han ett år, å utan Isaac💕 


Finaste, älskade dotter. Genom eld och vatten för dej. Älskade dej till månen å tillbaka tusen gånger om❤️

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0