Jaha

Det här med att ställa om klockan funkar inte riktigt när man har barn! Isaac somnade tidigt igår vid 19, med kläder å allt på. När jag gick å la mej tänkte jag att aja jag få byta till pyjamas å så om han vaknar inatt. Vid 01.30 vaknade han å då bytte vi blöja å tog på pyjamas. Han fick lite mat åså bajsade han så det va bara å kliva upp å byta igen. Det jag inte hade räknat med va att han då tycke att ett träningspass va trevligt. Inga planer alls på att somna om... Så nu sitter vi här i skenet från tven å Isaac verkar inte allt för trött. Gjorde ett försöka att få han å somna om i sängen. Men då låg han bara å snacka å härja så risken att syrran oxå vakna va allt för stor. Med lite tur somnar han snart, har en lång dag framför oss så jag hoppas att denna vaken period snart är förbi! 

Tröttmössan på!?

Uppdatering:
Isaac somnade tillslut på soffan å precis då vaknade Novis å började ropa. Så det va bara å kliva upp lite snabbt å gå in till henne så hon inte skulle bli rädd i mörkret. Såklart vaknade Isaac till igen! Åså får han hicka..Novis somnade om relativt fört ändå å Isaac härjade runt pga hickan! Men lyckades somna tillslut iaf. När klockan visade 06.00 sa herrn godmorgon... Så nu sitter vi här i soffan igen! 

God morgon! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0