Lugnet har lagt sej

Sonen sover hos PappaA inatt så att jag får sova. Novis önskar att vi ska sova i hennes säng... Vet inte hur mycket sovande det blir då?! Hon snurrar ju som en galning när hon sover😊

Annars har dagen vare fartfylld, började med en promenad till skönsmon å lekparkshäng med världens bästa Novis


Sen åkte vi ut till Ikea för att lämna tillbaka gardinstängerna som vart för korta. Novis ville leka i leklandet å såklart hon fick det. När jag kom tillbaka berättade hon att det va några tjejer som sagt att hon inte fick vara med, hon hade såklart blive ledsen men gått till personalen å berättat så dom hade hjälp henne💕 Älskade Nova, ville skydda dej från allt ont i denna värld. Känns inge bra i mammahjärtat att någon behandlar min finaste så. Men tyvärr är det nog inte sista gången😔 

Vidare hem till bosvedjan där Nova ville stanna. Jag for vidare till PappaA å Isaac då han skulle iväg en sväng, sen skjutsade dom mej till Me&I party hos fina Nina. Så mycket fint i den kollektionen, man skulle ju kunna handla för hur mycket som hellst. Det blev en supergulliga mössa till Novis i fleece med en uggla på å där ögonen va i reflex. Åså ett par byxor till mej. 

Åså va hela söndagen förbi, ny vecka å nya möjligheter väntar. 

Liten börjar bli stor💙



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0