Sovmorgon

Fick en chock när jag kollade på klockan imorse 8.30 visade den när Nova vaknade ä då sov Isaac fortfarande. Trotts att vi började röra på oss och prata sov han vidare till 9.15!!! Hur gick det till? Nu ska jag nog inte ställa in mej på att detta kommer ske imorrnbitte men man kan ju alltid hoppas:) kan ju önska att det blir längre än 5.00 iaf. För om det är fallet så är ju klockan bara 4.00 eftersom vi ska virda tillbaka den ikväll! Skulle känns väldigt tungt om den bara va 04.00! Håller alla tummar jag har att han tänkte sova lite längre än så. 

Annars har vi vare till Ankeborg idag å matat andarna (jaja jag vet att det heter änder men i segersjön heter det faktiskt andar!) 
Härlig höstdag med fina vänner, synd bara att Novis inte var med😔 
Eftermiddan å kvällen fortsatte tillsammans med fina vänner, popcorn å godis till tonerna av "Så mycket bättre".

Tankarna har vare mycke i Sthlm å finaste Sara idag. Hoppas ni hade en härlig dag😍😘

Nu kallar sängen, god natt! 
Postat av: Anonym

Gulliga du!! ❤️

2015-10-25 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0