Tidig morgon

Barnen sover men inte jag, sitter hör å väntar på att ren kille från Riksbyggen ska komma hit å byta två dörrar, fixa fläkten å byta toalock. Isaac vaknade å va hungrig 6.30 sen somnade hon on igen. Hade jag oxå velat gö efter en lite halvknakligt natt med en snurrandes Novis breve mej. Men kändes lite ovärt då han kommer halv 8 hade ju knappt hunne lagga igen ögonen innan det va sax å kliva upp isf. Så nu sitter jag hör i soffan med en sovandes Isaac å funderar på om det inte vore väldans gott med lite kaffe för att vakna till.,

Den idag väntar vi på fikafrämmande, Malin å prinsen kommer hit för kaffe å surr. 

Nu kaffe!
Jag å Novis igår i mörkret påväg hem från Ikea.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0