Trött så jag grinar

Det här med att ha barn å ett sömnbehov på många timmar per dygn går lixom inte riktigt ihop. Har blive många sena kvällar denna vecka, å natten mot igår vart det bara 6,5 timmes sömn. Så hela igår gick jag som i ett töcken å bara längtade tills jag fick sova... Vart det så? Nej!!! Har inte sova alls inatt bara slumrar på soffan! Hann sova 1,5 timme sen vaknade Isaac å va tvär snorig, rosslig å hostig. Å sen kom han inte till ro alla så det slutade med atr vi parkerade oss halvsittandes i soffan å där har vi tillbringar natt!

En utslagen hjälte💕


Sååååå trött, trött så jag vill grina. Men när man har barn är det inte mycke å gö. Bara gilla läger, hincka kaffe å låtsas att man är pigg å fräch! 😀 
Säger som pappa "kommer en dag imorrn å" Å det bästa med det är att det kommer en natt däremellan, en natt med många timmars sömn hoppas jag.

Ska iaf ta en promenad å hämta hem Novis som vare hos PappaA i helgen. Har lovat lekparkshäng idag, åså måste jag handla lite. Men det är allt jag kommer gö idag, finns lixom inte energi till mer om det ens finns till det. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0