Upp och ner

Dagen/mitt inatten började inte allt för bra. Men förmidda repade på sej å jag tog mej samman. Gick ner på stan för att käka lunch med PappaA. Innan det va vi å hämtade ut en vinst på en trisslott som Novis vunnit på och som hon sedan skulle få handla vad hon ville för. Vi strosade på HM, skämt affären åså BR innan hon valde Elsa skor och teatersmink (så hon kan sminka sej till Elsa❄️) frost galen tjej check! 

Påvägen hem stannade vi till i en park åså gick vi förbi charm å köpte med oss gofika så vi kunde bjuda Moss å morfar på när dom kom förbi. Vägen hem va jobbig tyckte Novis, sista 300 meters är rakt uppför! Men vi tog oss hem iaf😊




När vi kom hem hade vi en jävla tvätt å ta oss an. En utmaning med två barn kan jag lova!!! Har vare bortskämd med tvättmaskin i lägenheten på Lidingö å nu måste jag ut för att komma till tvättstugan... Jobbigt kan jag lova, nästa inköp blir en tvättmaskin!!! En gång och aldrig mer! Fy fan va okul det var! Mitt i allt fick Nova nån snetändning å va jättearg, skrek å gick an. Åså va Isaac onöjd med, ett tag ville jag bara slita av mej håret eller gå å gömma mej nånstans. Men tillslut fick vi till det å vi har nu ren tvätt😊 

Isaac är fortfarande krasslig, han är inte likna snorig längre men så hes. Stakars lite😔

Vår lilla Stålman💙
Postat av: Anonym

Mimmis lillprins!

2015-10-12 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0