En kusin

Idag träffade vi Nova å Isaacs kusin för första gången. Herregu så fort det går, är ju bara 3 månades sen Isaac va exakt lila liten. Dom vägde precis lika mycket när dom kom å skillde bara 1 cm på längden💙 Dessa två killar kommer förhoppningsvis ha superkul tillsammans framöver. 

När man är mitt upp i allt vad bäbistiden betyder är man som ganska trött, helt mosig i huve å man går runt i sin egna bubbla. Idag när jag träffade lilla kusinen vaknade jag upp lite, va verkligen Isaac såååå liten å ja det va ha ju, precis så liten va han. Men det kommer man inte ihåg trotts att det bara är 3 månader sen! 
Isaac 10 minuter 

Isaac 11 veckor

Kan nån va så snäll å stanna tiden en stund, det går för fort! 
Nova 30 minuter
Nova 4 år! 

Postat av: Malin

Va kul att kusinen har kommit! ☺️
Håller med dig att tiden går alldeles för fort!
Vi får ses någon dag tycker jag, vi saknar er ☺️💕

2015-09-12 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0