Huvevärken

Har haft ont i huve mer eller mindre sen i torsdags. Ibland blir det migräntoppar å ibland känns det överkomligt. Slut på migräntabletter å går ju som inte å ringa läkaren på helgen. Så jag knaprat Treo som en galning, vilket inte ha tage bort det onda men iaf tage udde av det. Funderar på om det möjligen kan vara så att jag behöver kolla synen! Har ju egentligen glasögon men använder dom väldigt, väldigt sällan! Eller så behöver ryggen/nacken en rejäl massageomgång. Kanske en kombo skulle va å föredra. Börjar med att ringa vc imorrn bite iaf å en optiker så jag kan kolla ögonen. Sen ska jag ringa Hasse för ryggen. Så hoppas jag på att detta släpper snarast! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0