Inga större ovationer

PappaA är ledig idag så Novis å han är ute på egna upptåg. Jag å Isaac bara myser på här hemma, tvättar lite, fixat å donat med "att göra listan" så nu kan jag boka av lite iaf. Nu har vi paus för mys, lunch å tv-tittande. Precis pratar med vår Moss å fått oss en liten uppdatering💕 

Dagens sötaste💙


Igår kväll kom en jävla huvevärk smygandes som växte sej till migrän. Sååå jävla ont har jag aldrig haft, så ont att jag spydde! Alvedon hjälper ju överhuvdtaget inte å tabletterna låg nerpackade i nån kartong nånstans... Värmekudde över huve brukar oxå vara skönt men vart fanns det??? Ja inte vet jag!? Slutade med att jag fick blöta en handduk med varmvatten å lägga över huve. Hade precis lyckats somna när Isaac vaknade. Jaha bara upp å mata! Å försöka somna om igen...! Vaknade utan huvevärk iaf. Så idag har jag letat reda på kartongen med tabletterna så jag ska slippa detta ifall det skulle komma ett migränanfall till! 
Postat av: Anonym

Sötaste Isaac 😍 ☺️

Men dedär migränanfallet lät inge vidare 😔 va skönt och bra att det är bättre nu! 😘

2015-09-02 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0