Kaos morgon

Hade en väldigt trevlig kväll igår. Midda med en barndomsvänn på stan. Lite dans å goa drycker. Konstigt att inte ha ansvar för barnen. Novis va med mormor och morfar å sen kom även vår älskade Moss. Isaac va med PappaA så det gick ingen nöd på barna men kändes lite märkligt iaf. Okej vist det va skönt att slippa ansvaret för några timmar men inget jag vill gö till nån vana. Jag har inte skaffat barn för att lämna bort dom, dom är mina bästa skatter å när jag har dom nära mår jag allra bäst💕 

Sen har dagen vare lite kaos artad, hamnade mitt i nått som jag egentligen inte har nått med att gö. Men såklart finns jag där å stöttar när vännen har det tufft. Har sagt det förut och säger der igen: mina vänner betyder massor nu när livet inte vart som jag tänkt. Å det är en självklarhet att ställa upp tillbaka när mina vänner har det tufft💕

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0