Ojojoj

Vad jag har fyndat idag, massor med bra kläder till både Isaac å Novis. Har spenderat typ 800kr på säkert 20 bodysar i olika storlekar, lika många byxor, två badbyxor så så man slipper badblöja när man är på badhuset. En vinteroverall och överdragsbyxor åt Novis, 5 par jeans, en kofta å två mössor, två filmer, en prinsess klänning åså en leksaksdamsugare enligt Novas önskan. Ja massor ha jag fyndat. Så himla nöjd. Nu klarar sej barna ett tag till. 

Måste bara kolla hur det är med skor åt Nova om hon kan ha vinterskorna från ifjol eller om vi måste införskaffa nya. 
Skor är något jag INTE vill köpa på loppis. Absolut finns det jättefina och det är inge fel alls på dem. MEN skorna är formade efter en annan fot redan å ska ett annat barn då ha dem på sej kanske dom går fel på foten å motoriken blir knasig. Så nej hur fina skorna än är så köper jag hellre nya skor till barna så dom kan formas efter mina barns fötter å speciellt när dom är små å motoriken utvecklas. 

Just nu är vi upp i stugan å myser

Ber om ursäkt över dålig bildkvalitet men finns inte så mycke belysning just nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0