Tidig start

Började dagen före 07.00 men en kopp kaffe å huvevärkstabletter, det är nu mer en vanlig frukost för att ta bort iaf udden av skallebanken. När ska detta ge sej? Hoppas värkligen att glasögonen kommer att hjälpa! Funderar oxå på om det kanske kan vara så att jag gnisslar/hackar tänder mycket när jag sover eftersom att jag oftast vaknar med dunkande huve! Vet att PappaA sagt nångång att jag gör det! Hummmm ja kanske kan vara så. Hoppas på att det ger sej snarast för detta är inte kul längre, kan ju inte trycka i mej migräntabletter, alvedon å Treo hur länge som helst heller! Blir så trött å slö av dem oxå så har inte den orken jag skulle vilja ge Novis. När Isaac sover vill jag ju kunna ge Nova all uppmärksamhet men orken finns inte, är bara trött å grinig😕 Spelar ingen roll hur mycke kaffe jag hinkar i mej...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0