Uppdate

Tabletterna funkar toppen (måste komma igår å ring till läkarn så jag kan få nytt recept) så nu är huvevärken iaf borta, det jobbiga är att man blir så mosig i kroppen men hellre det än huvevärken! 

Har sagt det förut men säger det igen (kan säga det miljarder gånger till å det stoppar inte!) jag har världens finaste, underbaraste, fantastiska föräldrar som alltid ställer upp vad det än gäller💕 
På förmiddag hade jag en till på vc för koll av blodtrycket så då va morfar å lekt med Novis. Sen for han upp till stuga för att grejsa å nu här han å mormor kom hem vart Novis tokglad, men då skulle dom iväg igen för att dans. Novis vart lite besviken varpå dom då frågar om hon vill följa med. Novis skiner upp å blir superglad. Mamman med som inte är på topp å orkat engagera sej i leken speciellt mycke idag. Så nu är hon med å buggar medan Isaac å jag intage soffläge. 

FINASTE FÖRÄLDRARNA💕



När jag hade som ondast i huve va Novis så gullig "mamma jag kan ta lillebror en stund"❤️💙 Älskade älskade barn. Imorrn ska vi leka igen allt vi inte lekt idag💕



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0