Vilken dag

Dagen började tidigt (06.15) då Isaac kräktes ner hela mej så det va bara å kliva upp och ta en dusch. Och sen va lillebror klarvaken. 

Dagen fortsatte på öppna förskolan lek, kaffe å surr. Nöjd storasyster som lekte massor med allt möjligt, lillebror sov mest hela tiden. Å jag drack mej lite kaffe. 

Hem en sväng innan det va dax att hämta mormor och morfar. Sen kom PappaA å hämta Novis för en tur till Fagga. Jag snörade på mej löparskorna å tog en tur i spåret... Men herregu så otränad man kan va då. Vart bara 2km eftersom det bara är 11 veckor sen Isaac kom, så måste känna hur det känns in i kroppen imorrn innan jag vågar mej på nån längre sträcka. Men 2km räckte alldeles lagom efter 11 månader utan träning!!! 

Lillebror få vara med mer å mer i leken igår lekte vi mamma, pappa bäbis💙❤️💕
Nova mamma, jag pappa å Isaac såklart bäbis💕





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0