Februari blogg

Blåögon

fredagen den 3 februari 2012 kl 07:26

Man kan nog säga med säkerhet att gos kommer att få blåa ögon, vore iofs konstigt annars:)



Sista dagen
torsdagen den 28 februari 2013 kl 15:26

Har haft underbara dagar, veckor, månader 1,5 år hemma med min älskade gosa. Känns konstig att imorrn är det slut på dessa mysiga dagar bara hon och jag. Imorrn börjar jag jobba! 

Gaaaa jag är INTE redo för detta!

(Februari 2014 finns det ej några inlägg)

Ännu än mysig dag

söndagen den 8 februari 2015 kl 20:50
Solen visade sej idag, dock va det en jävla blåst... Men det trotsade vi å intog diverse lekparker under 3 timmar. Lunch/fikade tillåmed ute så vi skulle slippa gå in. Gos tvärslocknade vid 7 vilket är väldigt ovanligt, inte långt bort innan jag somnar heller... 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0