Jobbar lite

Igår, idag å imorrn är jag å vikar på öppna förskolan. Så kul! En helt annan verksamhet än vanliga förskolan. Detta är en verksamhet som jag tror skulle passa mej perfekt. Där man får möta människor tillsammans med sina barn, man har tid att prata ett vettig samtal med både barn och föräldrar. Som annars mest bara är stressigt och man hinner knapp säga hej till vissa föräldrar för dom är stressade och ska iväg till jobbet, eller att jag behöver ta hand om två barn som är ledsna för ja vad det nu kan vara. Nej den miljön är inget för mej, visst det är fantastisk kul art jobba i förskola oxå men det är så mycket måsten som man egentligen inte hinner för der tar tiden från barnen åså blir man stressad. En enda ond cirkel. Så ja öppna förskolan är nog en verksamhet för mej.
Såklart är det konstigt att va ifrån min små skatter å speciellt Isaac. Novis förstår ändå å man kan förklara för henne men isaac är ju så liten. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0