Lite hit och lite dit

En fartfylld gårdag med massor av skoj och mys. Började dagen med bäbis/mamma träff, promenad, lunch och gofika tillsammans med 4 andra fina mammor och deras bäbisar. Sen åkte vi å hämtade Novis hos morfar, intog mer kaffe å surrade bort en stund med han innan vi for hemöver Fredsgatan igen. Väl hemma vart det en ganska så lugn eftermidda å kväll. Novis å jag började pyssla (alldeles för sent) en alldeles egen postlådan där vi skickade brev till varandra å när klockan började nära sej 21 va Novis övertrött å så även mamman.



 Så tandborstningen å sen somnade vi båda på två röda, ja iaf Novis jag hade svårar å somna även fast jag va supertrött. Å när jag va påväg å somna vaknade Novisen av mardrömmar så hon bara skakade. Är riktigt obehagligt. När hon lugnat ner dej vaknade såklart Isaac, så det hela slutade med att vi alla låg i stora sängen vid 00.00 å försökte somna om. Två små gosar alldeles breve med är helt underbart men man sover inte så värst mycke men det va väl inte hela världen när man har guldklimparna så nära💙❤️

Idag väntar nog öppnaförskolan på oss känns det som, va längesen vi va där bu. Men först kaffe å vänta på att storasyster ska vakna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0