Lugn och skön kväll!?

Haha i vilken värld då? Inte min iaf!!!
Hade mysigt eftermiddag främmande då faster å kusin va här. Även Novis å PappaA kom hit. Isaac är fortfarande väldigt förkyld å nu med en jävla hosta oxå. Båda barna somna gott men Isaacs hosta å täppta näsa väckte upp han ganska så fort igen (såklart precis när PappaA åkt hem till sej) Typ omöjligt för honom å somna om. Lyckas nästa få honom å somna så hör jag hur Novis börjar prata å grina omvartannat i sömnen. Bara å lägga ner Isaac och gå in till henne, ta med henne ut till soffan å försöker lugna henne (mardrömmar) samtidigt som jag hör att Isaac blir mer å mer arg på att behöva ligga själv i som säng.... Tänk om man kunde klona sej... Vissa dagar är det verkligen tufft att vara själv, ikväll är en sån kväll! Tårarna bränner bakom ögonen men det hjälper ju inte två ledsna barn att mamman oxå är ledsen. Nu sover iaf barnen å jag hoppas att dom tänkte gö det några timmar så jag oxå kan få blunda en stund. 

God natt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0