Äntligen

Äntligen har febern släppt för Isaac men istället börjar ena ögat klägga... När ska det ta slut lixom! Hade en riktigt jobbig natt även om fast febern va borta. Hade en supermysig kväll med mamma å pappa och när jag skulle gå å lägga mej vaknade Isaac av nån dröm tror jag, å så fortsatte natten med uppvak typ varje timme. Ledsen och orolig lite kille. Å inte nog med det så blev vi väckt 5.38 av att dom hyvlar vägen... Gaaaa.... Som tur va somnade vi om på soffan efter välling å sov till 8.00! Väldigt välbehövligt.

Dagen har vi spenderat med mamma i bosvedjan. Massor med mys och bus💕


Bada i diskhon är nått man bara måste göra när man är liten😀 


Träning på högnivå, han kryper inte än men står riktigt stadigt. Kanske att han hoppar över detta med att krypa?! Novis kröp kanske två veckor innan hon började gå. 

Båda barna sover hos PappaA inatt, väldigt jobbigt i mamma hjärtat men jag behöver verkligen får sova och bli människa igen. En trött och grinig mamma är inte kul så för alla bästa vart det så inatt💕 Å jag vet ju att dom har det hur bra som helst där med💙❤️
Känns tomt utan dom bara❤️💙

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0