Är det inte det ena så är det de sjuhundraelfte

En väldigt bra dag med Novis, inte många konflikter alls. Vill nog påstå att vi inte hade en enda på hela förmiddan. Vi lekte med Barbie, hade hinderbana, lekte hund å massor med andra saker. Efter lunch gick vi ut och åkte pulka, busade å bara hade hur roligt som helst. Har skrattat så mycket idag💕😀
Novis å jag på båten påväg mor Skansen sommaren 2014

Ja sen va det som allt vände, skulle bara gå på toa innan jag skulle iväg på träningen. Stopp i toan, igen, vattnet bubblar upp ur avloppet till badkaret. Kul, väldigt kul!!!! Not!!! Detta hände 17.06 å mitt hem stänger 17.00... Kul, väldigt kul!!!! Not! Jaja inte mycket att gö åt, tog mej iväg på träningen iaf medan mamma va med Isaacen. Kommer hem till en otröstlig Isaac å fortfarande en icke fungerande toa. Även avloppet till duschen är ju icke fungerande. Så nu sitter jag här svettig å äcklig med en Isaac som antagligen har magknip delux. Flera gånger har han vare otröstlig, somnar å vaknar helt otröstlig. Nu sover han igen efter alvedon och med värmekudden på magen. Älskade lilla hjärtat💙





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0